Föregående
Nästa

Avvikelsehantering

Avvikelser som är kopplade till en inventareis protokollmall eller är fristående, skickas in i stationens avvikelsehantering. Ni lägger själva in olika kategorier som avvikelsen kopplas till samt om den har nivån normal eller allvarlig. Stationens administratörer utser avvikelseansvarig på stationen eller efter kategori. Vid inskickad avvikelse meddelas den avvikelseansvarig som kan hantera ärendet eller tilldela avvikelsen till en annan medarbetare. Alla avvikelser visas i en lista för hela stationen med ett tydligt statusflöde som ger alla medarbetare möjlighet att kommentera och följa uppföljning och åtgärd. 

Ny kund – nytt län

Nu i veckan tecknade första kunden i Södermanlands län avtal med oss på IntraRäddningstjänst. Det är Västra Sörmlands Räddningstjänst som valt vårt system.

IntraRäddningstjänst 3.3

Igår lanserade vi IntraRäddningstjänst 3.3. Efter feedback har vi justerat följande: Vi har förtydligat pedagogiken kring SMS-hanteringen i systemet så att det tydligare framgår vad

Marcus Alsér
Sälj- och kundansvarig

marcus@mindbite.se
0492-758 41

Pris eller avtalsförslag?

Vi tittar gärna närmare på din organisation och ger ett pris och/eller avtalsförslag på att skaffa systemet IntraRäddningstjänst. Helt förutsättningslöst såklart.

Fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vid dig inom kort.